Проекти
Творчий проект в рамках обласного конкурсу "Вбережемо від забуття"
Розробила учениця 9-Б класу Гетманець Олександра
Ділова гра "Прагнемо майстерності"
Воркшоп для заступників директорів шкіл
з навчально-виховної роботи
«Науково-методичне забезпечення підготовки педагогів до творчої діяльності як засіб підвищення якості освіти»
 Воркшоп — це завжди колективна робота.- Акцент в освітньому процесі робиться на самостійне навчання групи.
 - У воркшопі немає слухачів і спостерігачів. Він завжди ґрунтується на активному залученні та взаємодії всіх його учасників.
 - Учасники воркшопу самі визначають його цілі і несуть відповідальність за весь навчальний процес.
 - Оптимальна атмосфера та умови для процесу навчання створюється ефектом групової динаміки.
 - Головна мета воркшопу — це отримання індивідуального вирішення конкретних завдань кожного його учасника.
 - Роль ведучого в воркшопі істотно менша, ніж роль його учасників, і обмежується виконанням функцій модератора.
 
- Воркшоп увазі мінімум або навіть повна відсутність теорії і будь-який «вступної» інформації і максимум практики.
 - Після завершення воркшопу кожен учасник повинен отримати той результат, який був запланований ним на самому початку.
 - Результативність воркшопу визначається внеском кожного з його учасників.
 - Учасники самі задають тему і цілі воркшопу, організовують процес навчання і задають темп роботи.
 - Процес навчання заснований на особистих переживаннях і отриманому досвіді кожного з учасників.
 

Коментарі
Дописати коментар