Проекти
Творчий проект в рамках обласного конкурсу "Вбережемо від забуття"
Розробила учениця 9-Б класу Гетманець Олександра
Ділова гра "Прагнемо майстерності"
Воркшоп для заступників директорів шкіл
з навчально-виховної роботи
«Науково-методичне забезпечення підготовки педагогів до творчої діяльності як засіб підвищення якості освіти»
- Акцент в освітньому процесі робиться на самостійне навчання групи.
- У воркшопі немає слухачів і спостерігачів. Він завжди ґрунтується на активному залученні та взаємодії всіх його учасників.
- Учасники воркшопу самі визначають його цілі і несуть відповідальність за весь навчальний процес.
- Оптимальна атмосфера та умови для процесу навчання створюється ефектом групової динаміки.
- Головна мета воркшопу — це отримання індивідуального вирішення конкретних завдань кожного його учасника.
- Роль ведучого в воркшопі істотно менша, ніж роль його учасників, і обмежується виконанням функцій модератора.
- Воркшоп увазі мінімум або навіть повна відсутність теорії і будь-який «вступної» інформації і максимум практики.
- Після завершення воркшопу кожен учасник повинен отримати той результат, який був запланований ним на самому початку.
- Результативність воркшопу визначається внеском кожного з його учасників.
- Учасники самі задають тему і цілі воркшопу, організовують процес навчання і задають темп роботи.
- Процес навчання заснований на особистих переживаннях і отриманому досвіді кожного з учасників.
Коментарі
Дописати коментар